tisdag 30 oktober 2012

Jaha men så spännande...

Då har jag med hjälp av Mini försökt skapa mig en ny blogg.

Tidigare eller rättare sagt under 5 1/2 års tid har jag bloggat på Amelia men sen det blev bestämt att dom skall lägga ner den funktionen har jag velat än hit och än dit. Ska jag fortsätta eller ska jag lägga ner?

Som ni kanske märker så har jag valt att fortsätta. 
Å då är ju frågan. Ska jag presentera mig själv en liten snabbis eller ska jag anta att mina läsare är densamme.

Jo en snabbis till presentation kan jag ju dra;
Kvinna 40+, tre underbara kottar på 20, 18 och 13 år. I bloggen går de under benämningen Maxi, Midi och Mini. Skild sen 4 1/2 år tillbaka. Om jag är singel idag vet jag inte riktigt än då mitt liv varit ganska så kaotiskt och krångligt ett tag. Den som lever får se...
Sjukskriven sen i början av Mars, denna gång för depression och ångest. Förra gången handlade det om en utmattningsdepression. Den var för 5 år sedan.
Jobbar med äldre människor vilket i sig är trevligt men inte hur arbetet ska bedrivas idag, trivs jag inte alls med.
Jag målar känslor på duk som jag har svårt att få fram och jag skriver dikter.
Jag lyssnar gärna på musik och tänder ofta levande ljus i mitt kök.
Jag älskar att laga mat och nu har jag kommit in i ett bakarstim.

Nåväl, det får räcka. Detta är ett litet test för att känna hur den här sidan känns.

Väl mött alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Hej Millan, å grattis till nya bloggen. Kram från gamla bloggaren Magdalena....

    SvaraRadera
  2. Hej hej...har läst mig igenom....nästan...alla dina inlägg genom åren...och hittade hit. Har du kvar adressen till Amelia?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj Margita, nu blev jag förvånad..*L*
      Nej Ameliaportalen för oss amatörbloggare las ner så det var därför jag hamnade på denna portal.

      Kram

      Radera