onsdag 7 november 2012

Det är nu det gäller....

Superduper roligt möte att ta mig genom...not!
Mötet med läkaren jag gruvar mig så för.
Natten har varit klarvaket.
Inte minsta gnutta sömn eller jo ca en 15 minuter innan väckarklockan ringde var jag på väg att dvala bort.
Å då var det i princip ingen ide' att somna så jag tvingade mig upp ur sängen och nu känner jag mig som en påse nötter eller en urvriden disktrasa.
Trött så in i norden.

Ute småstormar det och det snöade sent i går kväll så jag tror inte att jag kan cykla.
Blir att gå de 5 kilometrarna.
Känns inte så skoj direkt, fast jag kommer nog vara ganska så mer sliten när jag kommer fram.
Önskar att klockan var nio och det var över....

Det nykokta kaffet med en skvätt mjölk i smakar ljuvligt en tidig morgon som detta.
Missionskask som min x-svärfar alltid sa att jag drack.
Vad vore morgonen utan nykokt kaffe.
Värre än de brukar kännas är ett som är säkert.

Jag är färdig sånär som att dra på mig nytvättade kläder.
Ingen make up, sånt orkar jag aldrig nuförtiden.
Håret är inte tvättat på en månad.
Inte som tjejen jag såg i ett fotoalbum hos en väninna en gång i tiden.
Hon var så in i bängen spacklad och stylad att jag undrade vem hon var och hur hon orkade.
Det visade sig vara jag som 17 åring.
Höll på att svimma när jag insåg det....hahaha
Nej, idag är det look a'la naturell som gäller.
Å ska man ge sig ut i blåsväder som jag ska idag är det bäst så...

Väl mött alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Man ska se ut som man mår.

    Lycka till på mötet. Hur hemskte det än är. Kramar,.

    SvaraRadera