lördag 22 december 2012

Ånyo ett blomsterbud.

Det är inte ofta det händer att  man får två blomsterbud under en och samma vecka.
I dag knackade det på dörren och så fick jag denna vackra;


Det är till att ha fortsatt tur.

I dag är jag annars aningen trött då jag inte kom i säng förrän väldigt sent igen.
Hjärnan jobbar för fullt emellanåt oavsett jag vill tänka eller inte.
Dessa gånger är det inte ens lönt att lägga mig.
Till slut så lugnade det ner sig så jag kröp ner i sängen i alla fall.
Så några sömntimmar har det blivit.

Just nu mår jag väldigt dåligt, alltså illamående.
Biverkning av den nya tabletten jag äter.
Nåja, det går väl över om några dagar då kroppen vant sig....

Ha nu en skön Lördag alla fina!

Kramen om!

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt att få blombud!

    Hoppas du mår bra snart! Stor kram till dej tjejen!

    /wildrose

    SvaraRadera
  2. Det är trevligt att få blomsterbud *ler* och den var väldigt fin! Hoppas att du snart blir av med illamåendet och ta hand om dig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va trevligt med blomster bud :) ta hand om dig vännen å kramar

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med blomsterbud...
    Hoppas att biverkningarna går över fort...
    ha en jättefin kul nu finaste Millan.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera