måndag 31 december 2012

Nyårsafton 2012

Årets sista dag.
Tror inte det är lönt att sammanfatta året som gått då det mest vart skit, elände, skit och mer elände med en paus under sommaren som gjorde hösten och förvintern än värre.

Nåja, alla år kan ju inte gå som på räls.
Jag gissar på ett småjobbigt 2013 oxå, i alla fall i början när jag påbörjar samtalsterapin.
Sånt tar alltid på även om det på sikt blir bättre.
Jag hoppas mycket på det.
Att jag äntligen får professionell hjälp...

I går så kom mitt manliga besök hit.
Min livvakt över Nyår.
Känns lite skumt att ha en karl i huset.
Lite smålustigt...

Jag kokade potatis, gjorde en ägglåda, stuvade spenat och stekte på prinskorv till middag.
Det var förbaskat gott och länge sen jag gjorde det.

Var som sagt ytterligt trött i går så det blev några försök till tupplurar som dock inte fungerade.
Kvällen avslutades med Avatar som kanal 4 visade.
Vid 22 tog jag mina tabletter så jag kunde somna om jag ville.

Natten har varit lite sisådär.
Har väl sovit något bättre men när jag vaknat till har det känts konstigt att höra någon annans andhämtning än min egen.
Inte så van med det längre.
Var ett tag sen en karl sov i min säng.
Märk väl ordet SOV!

Nu passar jag på att önska er alla fina ett härligt avslut på 2012 och ett Gott Nytt 2013!

kramen om!

5 kommentarer:

  1. Mysigt med sällskap, önskar jag hade haft det..
    Gott nytt år !!

    SvaraRadera
  2. Så gott det lät! Med både maten och sällskapet.
    Jag hoppas och önskar dig ett mycket bättre 2013... Kram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas verkligen att 2013 blir ett bättre år för dig.
    Kul med herrbesök.
    Gott nytt år och kram

    SvaraRadera
  4. Jaså sov... =D

    Ägglåda. Gott. Det var då inte igår man åt det. Hoppas verkligen att det kommer andra tider för dig. Sån här skit kan man vara utan. Uff.

    SvaraRadera
  5. Fina Millan, jag känner samma sak, jag tänker inte heller sammanfatta det här året som varit oerhört svårt för mej med. Jag tror också jag kommer att få det jobbigt nästa år men inte lika jobbigt. Så vad kan man göra? Ord som det som inte dödar härdar, tycker jag är skit. För hur mycket ska man behöva härdas i livet egentligen? Nej min önskan för dej är kärlek. Att du känner dej så förbannat älskad! För du är en sån fin tjej och jag hoppas att du kommer att bli glad och få tillbaka din styrka snart, för då får världen passa sig igen! ;)

    STOR kram!

    SvaraRadera