onsdag 9 januari 2013

Läkare nr 8 och nr 9....

Hemma efter läkarbesöket jag hade i förmiddags.
Lagom festligt när jag sen den 7/11 är inne på läkare nr 8.
Hon var en fantastisk bra läkare.
Pratade genom mig mycket grundligt för att sen gå och diskutera mig med sin handledare.
Så när hon kom tillbaka så hade hon även med sig honom alltså läkare nr 9.

Tja, vad kan man säga om det.
Många människor blir det.
Å som han nr 9 sa, att han kanske skulle ta över mig helt så jag slapp skutta mellan alla AT läkare.
Med tanke på att han såg bra ut så kanske det skulle vara trivsamt om han tog över mig....hehe
Nej, skämt och sido, det är jobbigt att byta läkare hela tiden.
Nog för att alla har varit bra men ni fattar....det blir slitigt för mig.

Så nu är den nya medicineringen fastställt för denna gången så det är bara att köra på och se om resultatet blir som tänkt, eller inte!

Samma antidepp.dos, samma ångesttabl.dos, höjd dos sömntabl och en starkare  tablett  vid behov då ångesten är som svårast.

Vi får väl an se....

Jag är nog ingen enkel match tror jag.
"Svårt fall-doktorn grät" typ!

Efter det så gick jag ner till byn och så kom virvelvinden fram på ica-butiken och jag handlade med en väldans fart så jag skulle hinna med bussen.
Sisådär 8 minuter från jag gick in till jag gick ur affären och då fick jag med mig 11 varor.
Jag kan min butik minsann....

Å nu är jag skittrött!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Fint med bra läkare. Det är man ju inte bortskämd med direkt. Däremot van vid läkarbyten...suck

    SvaraRadera
  2. För mig är det så nu att jag har en hematologläkare som har huvudansvaret för mig men han kan ju inte jobba jämt, så då har jag två till och alla tre är hematologer och överläkare.
    Det var till att handla i racerfart men kan man sin butik så går det fort.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst skulle det vara bra att ha EN läkare! Även frisk blir man ju utmattad av att förklara vad som fattas en.. Gång på gång på gång.. Usch. Hoppas verkligen det löser sig.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Låter verkligen jobbigt med så många läkare...
    Hoppas verkligen att dom ändringarna som gjordes på medicinen kommer att göra verkan också, kram på dig!

    SvaraRadera