lördag 12 januari 2013

Mitt i natten igen...

Nope, ingen sömn nu heller.
Bara ordentliga funderingar.
Bra?
Int' vet ja'!
Kanske.
Jag har en hel del att grunna över?

Hur allt blev som det blev.
Hur jag bara kunde försvinna mitt i allt.
Hur X-maken funnit en ny kvinna som han flyttar ihop med..
...och jag sitter här och mår så in i nordens dåligt.

Är det något allvarligt fel på mig?
Är jag konstig?
Är jag svår?

Eller är jag bara en fullkomligt normal kvinna som haft en del otur i livet?
Jag har inget svar.

Har ringt psykjouren ikväll.
Duktiga jag!
Å i morgon får jag sällskap av livvakten,
Eller i dag, om jag ser till timmar.
Jippiie!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Fina MIllan. Nej. Du är inte konstig. Eller svår. Alls. Du är du. Och du måste få värka ut. Tänker ofta på dig!

    Kramar

    SvaraRadera