lördag 9 februari 2013

I made it...

En hel dag och kväll samt natt när barnen växlar boende och jag inte dukade under av svarta tankar och ångest.
Jag är riktigt stolt över mig själv.
Det är första fredagen på månader som faktiskt rullade på bra.
Å jag kom tom i säng i skaplig tid.
Jisses, vad skönt det känns.

I dag är det lördag och hela dagen ligger öppen.
Jag har inga planer men den känns bra.
Säger som Nalle Puh;

Fotot lånat från nätet.


Jag älskar den lilla björnen med alla underbara tankar som snurrar i hans hjärna.
Så idag är min favoritdag, precis som Puh säger.
Totalt planlös eller njae, några planer har jag i och för sig som den där jäkla hårtvätten för att ta som ett exempel.
Annars ska jag fortsätta att försöka njuta av dagen.
Spela musik, WF, songpop, kanske något samtal i telefonen, äta lite ost och kex, mest av allt bara vara....

Önskar er alla en underbar Lördag!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Vad bra att fredagen blev fin!
    Önskar dej en underbar lördag!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra. Minns du sist när du skulle ta tag i att tvätta håret, som kändes oöverkomligt. Då skrev du att det kändes så skönt efteråt! Det kommer det att göra nu med, så visst orkar du! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt, så glad jag blir! Nu kommer resten av helgen att gå som en dans!

    SvaraRadera
  4. Och jag är också stolt över dig! För det är bra det!!! Hoppas din lördag går an också...

    Många kramar

    SvaraRadera
  5. Härligt att läsa, hoppas det höll i sig även över följande dagar och nätter! Kram

    SvaraRadera
  6. Så jättekul att läsa, hoppas det håller i sig än!
    Kram

    SvaraRadera