tisdag 26 februari 2013

Music when the lights go out...

Så kan den låta, eller hur.
Kvällen har inte varit lätt.
Jag har fått reda på något jag skulle veta för månader sen.

Någon har dött.
Någon som ingen tyckt sig måste berätta för mig.
Varken min mamma, (fast hon visste), eller min mors bror.
Ingen har sagt att min mosters man dog den 20 December.
Det är ju jättelänge sedan nu.

 Begravningen är redan över.
Var i början av Januari.
Å jag visste ingenting.'
Nada...

Är så sjukt ledsen nu.
Ledsen
Mer ledsen
Ännu mer ledsen...

Jobbigt!!!

3 kommentarer:

  1. Förstår inte hur de kan undanhålla något sådant - helt obegripligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men fy vad synd! Jag beklagar verkligen!

    SvaraRadera
  3. De kanske undanhållit det av omsorg för dig, men det är ju att inte låta dig ta eget ansvar, att sätta sig över dig som person, så jag förstår att du är både ledsen och besviken! Tänker på dig och skickar stora cyberkramar!

    SvaraRadera