söndag 24 mars 2013

Söndag...

Vaknade som vanligt tidigt.
Det är tydligen ofrånkomligt.
Nåja som sagt så är det värre att inte sova alls.

Å massor av härligt solsken bjuder dagen på.
Det blir lite varmt i hjärtat av det.
Ljus gör mycket efter en lång, mörk och seg vinter.

Kaffemuggen står givetvis bredvid mig på köksbordet.
Ingen morgon utan kaffe.
Hade tur i veckan då dom sålde 3 paket Löfbergs Lila för 59 kronor utan köpkrav.
Det högg jag på direkten.
Kokkaffe är vad jag köper.
Jag gillar när jag kan handla billigt.
Det känns alltid gott.

Jag drömde något otroligt weird i natt.
Om en frys som det snöade i och som sprängde ut alla frysvaror.
Min x-make var med i drömmen.
Hans nya kvinna som jag aldrig träffat var oxå med.
Tror dock inte att hon ser ut som i min dröm.
Jag har alltså skottat snö inomhus som ett mindre tok i natt.
Å det bara vällde fram..
Ja jisses så tokigt det kan bli..
Kan tillägga att det inte var en mardröm bara så otroligt konstigt.

Strax ska jag klä mig och ta en promenad i solkenet.

Ha en underbar söndag alla fina!

Kramen om!

6 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med solen idag :)
    Ska nog ta en promenad el så far jag o simma efter lunchen :)

    Ha en härlig söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Till och med jag blev utlockad i solen idag...

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du fick en fin promenad vännen.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  4. Haha, ja det var en tokig dröm, jag hade oxå en konstig dröm härom natten men den går inte att återberätta, jag får liksom inte ihop den.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, det var en intressant dröm vill jag säga. Har lust att göra en amatörtolkning men låter bli. Hm. Matsedeln var inte dum - MUMS. Ha en bra påsk nu du!

    SvaraRadera
  6. Matsedeln jag dillar om gäller förstås den i ditt nästa inlägg... :-D

    SvaraRadera