fredag 23 augusti 2013

Sex, lust och rock'n roll....

Sex är ju som bekant ett ytterst laddat ämne.
För vissa är det tabu att ens andas ordet.
För de flesta hoppas jag att det är en härlig del i livet.

Som singel blir det ju förvisso krångligare.
Jodå man kan ha sex med sig själv men då tappar man biten av en annan kropp, närhet, ömhet, råhet eller vad som än kan hända.
Som singel kan man ju alltid skaffa sig en KK om man nu inte vill eller finner en relation som känns bra.

KK jo jag har haft en sådan och fast sexet i sig var härligt så tog det på rent känslomässigt.
Tror aldrig jag vart så slut på rent psykiskt som efter de mötena.
Nu var det himla länge sedan, inget jag lägger tid på i dag.
Jag tror någonstans att det är svårt att bibehålla en bra fungerande KK relation för jag inbillar mig att förr eller senare så blir en av parterna intresserad av något mer, inte bara detta att köna av sig.
Jag kan givetvis ha fel.

One night stands kan man ju även välja på.
Hm, känns väl inte heller sådär superbra att ge sig in i MEN jodå jag har varit med om himmelska sådana oxå.
Det ligger dock inte för mig att gå på krogen och ragga.
Ett himla stort problem där är  givetvis att jag inte går på krogen.
På sin höjd en gång per år, så ni ser...

Går man in i relation så kan sexet i början vara trevande, försiktig, när man inte riktigt känner sin partner.
Eller så går man all in och allt bara fungerar smidigt, enkelt som om man inte gjort annat.
Det kan vara på bägge visen men en sak är väl sann att ju mer man lär känna sin partner och dennes lust och kropp ju bättre blir sexet.

Jag tror att de flesta med åren blir tryggare i sig själv, kan sin kropp bättre, blir mer sams med sin lust och kan lättare förmedla det till den andra personen.
Tack och lov för det!

Vad är då okey i sexlivet? 
Vad ska man finna sig i vad gäller den andra partens lust och böjningar, eller vice versa.
Tja själv ser jag det som att inget är fel så länge bägge är eniga och viljan finns.
Å att prova nytt kan ju vara extremt uppeggande, kan få glöden att härja fritt, lusten att öka.

Jag har alltid sagt att lust föder lust.
Å ännu en sak men det har jag inte kommit på själv.
Jag älskar Sex and the city.
Samantha, som är så lustfylld och gör precis vad hon vill uttryckte i ett avsnitt;

I'm trysexuall,
I'll try anything once.

Å det står jag bakom.
Jag kan prova allt en gång och tycker jag inte om det så gör jag det inte igen.
Gillar jag det så fortsätter jag....


För att ta som ett exempel;
Efter min skilsmässa hade jag väl en liten galen period.
Jag träffade en man som liksom ville vara undergiven.
Jag skulle alltså vara en sträng madam.
Han gick väldigt i gång på att man spottade och slog honom hårt i ansiktet, vilket jag givetvis gjorde, just då.
Men efter den sessionen så kände jag verkligen att detta är inget för mig så jag träffade honom inte mer.
Men jag provade och tyckte inte att det var fel.
Det passade bara inte mig.


I ungdomens dagar provade jag en trekant med två män.
Nähä det kändes inte bra.
Upplevde det som jag var i säng med värsta bläckfisken.
Så jag testade inte igen.
MEN
så kom en dag på "äldre" dagar då samma scenarie hände igen.
Denna gång äldre, mer trygg i mig själv.
Det hände spontant, inget planerat utan det bara blev och det var en upplevelse jag nog inte kommer att glömma för resten av mitt liv.
Fullkomligt hänförande underbart!
Jag ångrar ingenting.
Å jag provade under bättre villkor och gillade det.
Inte för att det är något som jag kommer att göra fler gånger...

Kontentan är väl att inget är fel så länge man visar respekt och omtanke om sin/sina hen.

I somras hade jag glädjen att få krypa ner i ett härligt skummande badkar men en underbar man.
Där fanns vi, jordgubbar och ett alkoholfritt mousserande vin och jo, det var otroligt sensuellt, mycket upphetsande.
En man som jag gick all in med.
Det bara blev, hände, skedde utan komplikationer.
Sådär härligt enkelt.
Som om det alltid varit så.
Nej, jag ångrar verkligen ingenting...


Det är tur att det finns det goda att minnas och ta fram emellanåt, singel som jag är.
Men nog längtar jag efter min trygga famn som jag kan försvinna i och låta lusten flöda, ha sin gilla gång.
I bakgrunden spelas rock'n roll, inte för att jag märker det, där jag gått in och upp i famnen...
Jag känner hur jag uppslukas av en förtärande lust och sen exploderar allt och det blir bara svart eller så flyter jag omkring på små rosa moln, lyssnar på små änglar som spelar harpa  och bara är!

Nåja, drömma kan man väl alltid göra, eller hur?

Kramen om!

Ps; Ett litet tips för den intresserade som ännu inte provat det är det heta vattnet. Värm en mugg vatten tills den nästan är för het att ha i munnen. Ta en munklunk, skölj runt och låt det svalna lite. Sen går ni ner på hen med vattnet fortfarande i munnen. Känslan är helt fantastisk för den som får uppleva det...Funkar både på man och kvinna....

1 kommentar:

  1. *ler* Du har helt rätt - många har väldigt svårt att tala om sex utan att bli generade ELLER lite grov i mun. Synd. För det ÄR en av våra basala drifter. Jag är dessvärre asexuell. Har inget behov av sex. Närhet, ja visst - som kramar, klappar. Men inget mer. Trots att jag faktiskt inte blivit utsatt för något sexuellt övergrepp och faktiskt haft osjälviska älskare. Men jag har ingen lust. Så - ta vara på den lusten du har!

    Kram och ha en bra helg.

    SvaraRadera