tisdag 20 augusti 2013

Strålande sol...

Ja inte ska jag klaga på vädret.
Sol från en klarblå himmel.
Härligt att se...

I dag är det Tisdag.
Jag har sovit som en klubbad i natt men det har väl mest att göra med att jag inte sovit så mycket på slutet.
I natt tog jag igen.

Helgen som började jobbig slutade bra.
Ibland blir även jag förvånad över det oväntade.
Ett och annat beslut jag tagit i helgen har gjort mig gott.
Skuggorna har skingrats när det gäller vissa saker.
Andra beslut har jag lagt åt sidan.
Men jag känner hur det fortfarande snurrar i huvudet.
Det går till sig, jag vet!

Senare i dag ska jag cykla in till byn och handla lite.
I morgon så fyller min underbara Mini 14 år så det ska naturligtvis bli kalas.
Han är förväntansfull.
Han är så härlig min lille son.
Nej, liten är väl att ta i.
Det var många år sedan han växte om sin ömma moder.
Å liten är han inte heller i sättet.
Han är otroligt mogen, sansad, empatisk, varm och kärleksfull.
Han fyller mig med glädje.

Så i morgon bitti blir det att kliva upp i ottan och väcka födelsedagsbarnet med frukost på säng och paket.
Senare under dagen så kommer släkten.

Jag hoppas att min arma kropp mår bättre i morgon.
Jag är leabruten som bara den.
Promenerade över en mil i går och det känns.
Överallt! Haha

Nu ska jag dricka en mugg kaffe till och ladda inför cykelturen.

Ha en underbar dag alla fina!

Kramen om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar