söndag 22 september 2013

Galet roligt....

Jag har haft ett sjukt, galet roligt dygn.
Det är faktiskt inte så ofta jag kan säga det.
Jisses Amalia och hans lilla moster Rut.

Jag vet egentligen inte vad det är som gör att jag trivs så otroligt bra med män.
Jag har alltid fungerat bättre med män än med kvinnor, om jag bortser från min älskade E, hon är dödsskön att umgås med.
Nåväl jag hade dubbeldejt i går och det var himmelskt.
Så härliga män att umgås med.
Å sen gör det inte ont när de är snygga att titta på heller *fniss*
En av dem känner jag sen förr och den andra, jag kan kalla honom Herr T är en ny bekantskap.
Har träffat honom en gång tidigare, för en månad sen ungefär.
Den mannen, jag säger då det, vackrare karl har jag sällan skådat.
Han är riktigt smaskigt ögongodis.
Å han fattar inte själv hur djävulskt bra han ser ut.
Mon djö alltså!

Särskilt mycket sömn har jag inte fått så jag gissar på att det blir en tidig kväll.
Men det gör inte så mycket då jag haft så roligt.
Något som inte händer för ofta.

Detta kommer jag att leva på länge...

Å sen när jag kommer hem till grottan så har mina underbara tjejer städat och pimpat upp köket.
Fattar ni vad roligt det var att komma hem och bli så överraskad.
Kan väl säga att ögonen fylldes till bredden av tårar.
Jag blev så himla rörd över deras ansträngning och så roligt att få ett helt nytt kök eftersom det nu går i helt nya färger vad gäller gardiner, duk osv.

Så kontentan är att helgen varit superbra.
Jag känner mig fullkomligt nöjd och tillfreds med hur den blev.
Lite otippat men så bra och det är skönt att få sådana dagar med.

Ha en bästaste kväll alla fina1

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Men OJ vad härligt! Vad glad jag blir för din skull! Det är precis de dagarna som behövs - de med överraskningar. Ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken kanon helg!!!!
    Jag gläds för din skull vännen.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera