tisdag 3 september 2013

Helt plötsligt....

...får jag en skrämmande sjuklig lust att bara gå i ide..

Vad är meningen med allt egentligen?
Vad kämpar jag för?

Jag är så in i nordens trött att jag känner mig helt koko-bäng i huvudet.
Å när jag är såhär trött är det så lätt att ramla ner i mörkret.

Kan någon söva ner mig och väcka mig lagom till mitten av Mars?
Tror jag ska fråga det nästa gång jag har tid på Psyket!

Precis just nu, i denna stund, känns allt fullkomligt meningslöst.

Fick en fråga tidigare i dag om jag inte satte upp mål för mig själv.
Typ, vart jag ska befinna mig om 5 år eller liknande?

Å jag blir alldeles stum och vet inte vad jag ska svara.
Vadå mål?
Hur ska jag kunna se framåt när jag fortfarande vissa dagar inte riktigt vet hur jag ska ta mig genom dom.

Ett mål kanske skulle kunna vara, att jag ska överleva den kommande vintern.

Men jag vill helst av allt bara sova.
Inte tänka.
Inte känna.
För när jag tänker och känner så gör det så jävla ont.
...fortfarande!
Å jag vill bara gråta men jag kan inte!!!

Helt galet meningslöst!

Så är det just i denna stund!

Kramen om!

2 kommentarer: