måndag 30 september 2013

Jaha så är det...

Ibland blir det inte som jag tänkt men då får jag tänka om.
Har egentligen ett samtal i dag på förmiddagen men jag fick ringa återbud.
Är långt ifrån fit, har hostat sönder ännu en natt så jag tog det beslutet att det är viktigare att jag kurerar mig än att jag cyklar in och har samtal.
Jag ska ju prioritera mig själv och mitt mående.

Det är som det är.

Som ni förstår så för dagen inte med sig något särskilt.
Jag har ingen ork.
Känner mig mest som en urvriden trasa.
Å som situationen ser ut just nu så får jag lov att känna så.
Det är inte så att jag har ett tvång att ställa mig framför en spegel och göra lustiga miner så jag sätter igång och skrattar.
Nej, det får vara.

Däremot skulle jag vilja, om det var möjligt, byta ut större delen av mig själv.
Tänk så trevligt det hade varit med en ny frisk kropp och hjärna.
Hade varit gött att få uppleva.
Nu är ju det ingen möjlighet så jag får fortsätta traska runt i min sargade kropp.
Drömma måste en flicka få göra, eller hur?

Jag tror jag drömmer vidare så ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Så klart vi skall drömma ;) ja man känner sig som man gör & jag hoppas att du får en skön måndag å njut kramen

    SvaraRadera