onsdag 18 september 2013

Kom igen Millan...

...sa jag till mig själv när jag klev upp i morse.
Så jag kom igen lite, gick nämligen ut på en promenad i regnet.
Tänkte väl som så att min kroppsvärk lättar men icke då.
Det känns rent ut sagt än värre nu.

I natt har jag ändå sovit lite mer men är ändå super-dyng-trött när jag kliver ur sängen.
Det är dessa dagar som jag måste tvinga mig till allt jag företar mig.
Det går inte med enkelhet.
Det är svårt och besvärligt.
Och många spikmatteligg blir det.
För övrigt de enda ligg jag får. *S*
Man får vara nöjd med det lilla, eller hur?

Jag ser fram emot fredagen då jag får ett tillskott på kontot.
Är i stort behov att handla upp lite här för nu gapar det tomt.
Det finns inget extra någonstans.
Självfallet har jag mat så barnen får äta sig mätt men det är som tråkigt när det inte finns något gott.
Nåja, det är en långtidssjukskriven singelmänniskas eviga fördärv, att pengarna aldrig riktigt räcker till.
Bara att bita ihop, för det är i detta fallet inte lönt att bryta ihop.
Situationen förändras inte för det.
Jag har det väl inte värst men inte särskilt bra heller...

Det är bara att fortsätta kämpa på även om det alltid sker i motvind och uppförsbacke.
That's my life1

Ha en goaste dag alla fina!

Kramen om!


7 kommentarer:

  1. Men HEJ åh va glad jag blev att se dig :) :) hur har du det? hur har det gått med sj skrivningen? har tappat bort en del då min blogg klyddat o jag köpte ny dator .....ta hand om dig kramen i massor

    SvaraRadera
  2. Jag har också värk. Ibland hjälper det med promenad och ibland inte. Man tar en dag i sänder när kroppen inte riktigt vill va med. Ha en fin dag hoppas du börjar må bättre. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt att du har ont vännen.
    Jag kom knappt upp ur sängen i morse. Men det känns lite bättre nu.
    Du vet att du kan söka fonder för just sådant till dig och dina barn när du är långtidssjukskriven.
    Kramar i massor finaste du. / Jane

    SvaraRadera
  4. Såå tråkigt att må dåligt!
    Hoppas att du får en bra dag i alla fall!

    Kram på dej

    SvaraRadera
  5. Kämpa på och håll huvudet högt! Hoppas det jobbiga snart lättar.
    Snygg ny design, förresten. :-)
    sv:
    Ja, det är härligt för henne och det förtjänar hon. :-)
    Ja, nu räcker det med sjuka för mig.

    SvaraRadera
  6. God morgon vännen :) hoppas du sovit gott & får en skön dag kramar

    SvaraRadera
  7. Skit att ha ont och endast spikmatteligg räcker inte så långt. Kram

    SvaraRadera