fredag 20 september 2013

Regnig Fredag...

Då var fredagen här igen.
Å det regnar ännu en dag.
Tror det är tredje eller fjärde på raken nu.
Nej, inte gör det mig något.
Det kan regna så mycket det bara vill.

Fast jag kommer helt klart bli blöt när jag cyklar in till byn med Mini.
Han har tandläkartid nu på morgonen och vill inte gå själv.
Jag har ju all tid i världen så jag följer med i regnet.

När han är färdig så cyklar han till skolan och jag stannar kvar på byn för att göra ärenden och handla.
Känns skönt att göra bort det så pass tidigt.
Jag är inte så förtjust att gå omkring på byn n'är det är massor av folk, dom sticks!
Föredrar tidig tid då jag inte slipper trängas

Väl hemma är det mys som gäller.
Möjligen starta en tvättmaskin men inga stora knop.

Å på Lördag ska jag eventuellt bort så flickorna får MF här i grottan.
Det är inte hundra bestämt än så jag får se hur det blir.
Vore roligt att umgås lite med någon annan än barnen.

Ha nu en härlig start på dagen alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Hej du! Oj då, har ni haft så mycket regn? Jag har tyvärr inte haft tiden att läsa bloggar nu i veckan, men ser att du kämpar på.. Hoppas innerligt att din helg blir bra. Och du, vad fint du gjort här inne!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt bra helg! :-)

    SvaraRadera