måndag 7 oktober 2013

Ånyo en ny vecka....

Planerna för veckan är inte så stora.
I dag ska jag cykla in till byn och göra bort ett ärende.
På Onsdag har jag samtal.
Å så måste jag tvätta bort lite någon dag, när jag har lust.

I går kväll så kom Midi hit.

Hon har bott hos sin pappa senaste veckan.
Alltid mysigt när hon är hos mig.
Har ju inte varit direkt bortskämd när det handlar om tid med henne då hon gick de två sista åren i gymnasiet på annan ort.
Nu njuter jag till fullo när hon är hos mig i grottan.

Gårdagen var en lika lugn dag som Lördagen.

Inte mycket hände.
Jag sov en siesta och vaknade helt stirrig efter en mycket obehaglig dröm.
Får rysningar när jag tänker på den.
Förstår inte varför min x-make måste störa mina drömmar och göra dom så obehagliga.
Det tog en bra stund innan äckelkänslorna lagt sig...

Nåväl, en dröm är en dröm och det kan väl hända att det finns ett dolt budskap i den men jag kan inte riktigt tänka mig orsaken just nu.


I dag skiner solen.

Det är himla färgglatt ute.
Å löven sitter fortfarande kvar.
Än så länge är det vackert att se, än så länge ja.
Men sen, när löven trillar av och alla träd blir kala, när dagarna täcks av regnmoln och det bara är grått och trist.
Dit vill jag inte...

Nej nu ska jag klä mig så jag kan cykla in till byn.


Ha det bäst alla fina!


Kramen om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar