lördag 19 oktober 2013

Fantastisk härlig gårkväll....

I går var en riktigt härlig dag.
Som jag skrev i förra inlägget så kände även jag av "fredagsmyskänslan".
Flickorna och jag hade en så himla mysig och trivsam kväll tillsammans.
Vi lagade maten tillsammans och dukade upp på vardagsrumsbordet.
Tände massor av ljuslyktor.
Och så började vårt mys.
En riktigt tjejkväll om jag ser till de filmer vi såg.
Först Legally Blonde och sen Bridget Jones dagbok.

Å det var supergott med tacos.
Vi åt sakta och fyllde våra magar med alla möjliga godsaker som fanns på bordet.
Å skrattade en hel del.
Jag har kanske skrivit tidigare om att mina tjejer är väldigt spexiga av sig och otroligt roliga att höra på när de är i sitt esse och de var de i går.

Å som pricken över i,et så fick vi sällskap en stund.


En riktigt fin räv.
Å han höll en vacker serenad sittande nedanför min altan.
Maxi sprang genast in efter sin kamera och fotade vårt sällskap.
Han var så himla söt och verkade orädd för människor.

Efter tacomiddagen så tog vi fram dip, morotsstavar och gurkstavar, melon och jordgubbar och så fortsatte myset.
När vi sett klart på film nummer två så var jag så trött att jag såg sju stjärnor så jag gjorde aftontoalett, kramade om mina flickor och tackade dem för en underbar kväll, och så kröp jag ner mellan svala lakan.

I dag vaknade jag till en mycket skön och varm känsla inombords.
Gud så jag älskar mina flickor.
Dom är så härliga att umgås med-
Helt makalöst underbara!
Jag är så glad att dom vuxit upp till dessa underbara människor med så stora hjärtan, så empatiska och starka och trygga i sig själva.
Det är härligt att se deras utveckling.

Nu ska jag fortsätta denna Lördag i Herrens år 2013.

Ha en underbar dag alla fina!

Kramen om!



1 kommentar:

  1. Låter härligt & håller med dig skönt att umgås med sina barn & ni fick ju fin besök av räven oxå hi hi ta hand om dig denna lördag kramen

    SvaraRadera