torsdag 24 oktober 2013

Ibland blir det bara så....

Som att jag blivit riktigt förkyld igen.
Lite less blir jag allt men vad fasiken ska man göra åt det?
Tur att sängen finns då jag inte orkar sitta uppe så mycket säger hon som precis klivit upp efter ca 12 timmars sängläge på raken...

Det är som det är och tydligen är det så igen....

Återfall eller synden straffar sig själv...
Men särskilt syndfull har jag inte varit så det kan inte bero på det.
Nej jag tror att det är Maxi som smittat mig så nu är vi två hostmonster här som mer liknar zombies än människor....haha

Å nej, jag orkar inte skriva inlägg i dag känner jag nu.
Det snurrar något kopiöst i skallen.
Typ bisvärm eller något liknande.

Tror jag lägger mig igen!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Trist jag kan bara hålla med, själv vaknade jag med ryggen som sviker mig kan knappt gå :( men inget att göra åt :( hoppas du snart mår bättre & kan ha en bra dag vila å ta hand om dig bara kramen

    SvaraRadera