måndag 21 oktober 2013

Måndag igen då...

Ny dag, ny vecka.
Ska jag summera helgen som passerade får jag skriva att den var riktigt trevlig.
Först fredagsmyset med flickorna, jättehärlig kväll.
Å i lördags så blev jag bortbjuden.
Ännu en fantastiskt trevlig kväll med mycket givande samtal.
I går så såg jag och Maxi film tillsammans när vi åt middag så gårdagen var mysig den med.
Ibland så blir det bara så himla bra och så känns helgen.

I dag ska jag cykla in till byn för samtal.
Jag ser inte fram emot cykelturen.
Det är - 8.5 grader ute.
Skitkallt alltså.
Vet inte riktigt hur jag ska klä mig för att inte frysa ihjäl.
Får leta reda på en varmare jacka.
Men samtal ska jag ha i alla fall.
Har inte riktigt fyllt i alla papper jag fick med mig förra gången.
Det är lite svårt att tänka hur jag är när jag mår riktigt bra, det känns som så länge sedan att jag glömt.
Nåväl det jag inte fyller i hemma får jag göra hos henne.

Sen ska jag ta mig förbi en affär.
Måste köpa halstabletter till Maxi.
Hon är jätteförkyld och har himla ont i halsen.

Väl hemma lär jag ha frossan i mig så det kommer säkert ta ett bra tag innan jag tinar upp.
Sen får dagen blir som den blir.

Ha en bra början på denna vecka alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. minus låter kallt :( men samtidigt mysigt att komma in i värmen :) hoppas ditt samtal går bra & att du får en skön hemma dag sedan ta det lugnt å kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det har gått bra på ditt samtal.
    Min ena dotter är oxå förkyld och ligger uppe på sitt rum och snörvlar.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera