torsdag 17 oktober 2013

Skit oxå...

Tänk att börja morgonen med att tänka så.
Varför?
Det snöar!
SNÖAR alltså, jag vill inte.



Jag tappar liksom fattningen.
Detta är det värsta scenariet som jag vet.
Snö och tidig snö.
Det är ju bara den 17 oktober idag.
Den där Herren är på inget sätt nådig mot mig.

Det är kanske lite weird att avsky vinter och bo i Norrland.
Men så är det, vintern gör så ont att genomleva för mig att jag långt innan den börjar funderar över hur jag ska klara av den någorlunda helskinnad.

Suck, suck, suck!

Ja, ja inget jag kan göra något åt för tillfället..
På sikt så kanske en flytt söderut är att föredra men jag sitter inte i en sådan sits just nu att jag kan välja det.

Tror jag återkommer senare i eftermiddag då jag kanske har tagit in denna skräckupplevelse.
Hade ett inlägg i huvudet men som sagt nu blev det bara illa av allting

Skit oxå!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


3 kommentarer:

  1. Usch ja jag förstår dig ..här nere är det varmt för årstiden :( men vad gör man? hoppas det smälter igen då;) kramen

    SvaraRadera
  2. Jag skrattade när jag gick in hos dej här på bloggen.:) Vi hade skrivit om samma sak idag. Jag tycker också att det är för tidigt med en massa snö. Vi får bara hoppas att det försvinner fort!!, Kram

    SvaraRadera
  3. Fyyyyyyyy - vad apigt!!! Bläää. Men. Inte så bra att bo i Norrland..

    Kram

    SvaraRadera