torsdag 28 november 2013

Arma öde...

Ja jisses vad det inte fungerar.
Jag blev ju ganska så stirrig i går efter mötet.
Väldigt uppjagad, svårt att varva ner.
Försökte lägga omkull mig och vila men i går gick det helt enkelt inte.
Det blev en riktig zombiekväll.
För trött för att fokusera på något.
Låg och zappade på tv;n men inget fastnade i mig.

Bestämde mig för att göra kväll så jag satte i gång att knapra i mig alla tabletterna.
Det tar som sagt några timmar.
Sen så kröp jag ner i sängen, la en kudde under knät för det värker fortfarande och det är skönt med lite avlastning och så väntade jag på att sömnen skulle infinna sig.
Jodå, till slut så, jag somnade strax innan midnatt men å andra sidan så har jag nu varit vaken sen 03.00.
Nej, det är inge vidare lyckat att göra morgon så tidigt.
Ni kan ju även räkna ut att det inte blev så många sömntimmar.
Så jag är följdaktligen väldigt trött nu....igen!
Men jag är tydligen tillräckligt frisk för att börja jobba, i alla fall 10 timmar per vecka.

Jag undrar vad läkarna säger när dom hör att 15 mg Nozinan, 90 mg Mianserin, 50 mg Atarax och 50 mg Propavan genererar ca 3 timmars sömn, när jag är uppstressad och ur form?
Men ta en påk och klipp till na vet ja!
Jo det är väl det som kanske skulle fungera bättre då alla dessa medikament inte gör det trots att de borde det!

I dag är det då Torsdag och jag ska ta mig en sväng in till byn.
Tänkte handla lite inför helgen.
Skönt att slippa göra det en Fredag då det garanterat är mer folk på byn.

Ja så är det med denna sate till människa, vid detta tidiga klockslag.
Ibland har jag tur som en tokig...eller inte!

Ha en bra dag alla fina!

Kramen om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar