tisdag 5 november 2013

Dagen efter...

...dagen före!

Tänk så mycket trivsammare det är då man/jag har sällskap.
Hade en fantastiskt mysig kväll i går.
Efter en del komplikationer så anlände till slut min vän.
Å sen blev det musik och samtal på hög nivå.
Å jo i natt har jag fått sova mot en axel.
Man kan ju göra det utan en massa hanky panky, som ni nog vet.
Härligt var det dock och som vanligt så sover jag bättre än när jag är ensam.

Hade tänkt fråga läkaren i går om hon kunde skriva ut en karl för sömn på recept men jag glömde av det...haha
Fast det fungerar verkligen så att jag sover bättre med en karl i sängen.
Förmodligen känner jag mig trygg.
Förmodligen är det mysigt att ligga på någons axel.

I vart fall så känner jag mig mer uppåt i dag än jag gjort de sista dagarna.
Tänk vad sällskap kan göra gott.
Att slippa brottas med tankar på egen hand.
Att t.o.m skratta med någon.
Lovely!

Å i natt sjöng jag två sånger för mitt sällskap.
Den ena var Kents låt "Frank" och den andra var Lisa Ekdahls "Vem vet".
Tja där ser ni hur jag kan föra mig när jag är på rätt humör.
Å jo jag kan föra mig även i dag fast jag inte sjunger just nu.
Å mitt sällskap har krupit ner i sängen igen och somnat om.

Själv ska jag koka mig kaffe nu.
Det är dax...

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer:

  1. God morgon...det låter ju mysigt & du borde kanske be läkaren om det du skriver hi hi här sitter jag med mitt morgon kaffe & njuter så jag önskar dig en skön morgon kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också om sällskap, då slipper man alla tankar som dyker upp när man är ensam.
    Hoppas du kan få må bra ett tag.
    Kram!

    SvaraRadera