torsdag 7 november 2013

En sån dag...

Har en sån där riktigt väck-dag.
Jag orkar liksom inte riktigt vara med.
Har sovit siesta på 4 timmar.
Varit vaken en stund nu.
Ätit en lätt middag.
Å så vill jag gärna sova igen.
Uff, så det kan bli vissa dagar.

Å så lagom förvirrad jag är så ställde jag in min mugg kaffe i kylskåpet.
Det går säkert alla tiders att micra den varm där.
Man kan ju prova....moahaha!

Tur är att jag så lätt kan skratta åt mig själv.
Å när det gäller min micro så har jag genom åren hittat dom mest besynnerliga saker i den.
För att ta som ex. ost, hårborste, bestick osv...
Nej inte har jag alla hästar hemma jämt...

Tror jag drar mig tillbaka till sängen.
Jag är kanske piggare i morgon då ungdomarna kommer till mig.
Jag satsar på i morgon.
Det blir en bättre dag, så det så!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Ja va skönt att kunna sova så ibland, här vaknas det för tidigt när man är ledig :( hoppas få sova ut imon :) ha det gott kramen

    SvaraRadera
  2. God morgon på dig ...kikar in för att önska dig en skön fredag å hoppas du mår bättre idag kramen

    SvaraRadera