tisdag 26 november 2013

En smula tröttis...

Det är väl liksom inte ovanligt att skriva det här i bloggen.
Att jag är trött alltså!
Å det är jag minsann.
Orsaken är helt sonika av en positiv vibb.
Jag åkte iväg i går kväll.
Blev bjuden på mat och en massa trivsamt prat.
Så anledningen att jag känner mig trött i dag är inte av ondo.
Jag mår gott av att vara social även om jag inte riktigt har ork för det.
Jag har blivit en inbiten eremit under den här sjukskrivningen men nåja, någon gång i bland är det inte så fel att vägra lyssna på sin inre röst.
Den där rösten som oftast säger nej.

Nu håller jag på att laga middag.
I dag blir det kokt potatis, köttfärsbiffar med sås och stekt lök, kokta morötter och hemgjord lingonsylt.
Jag tror att mina ungdomar är hungriga för dom kommer hela tiden in i köket och frågar om maten är klar.
Själv ska jag äta min middag i sängen.
Känner att det är en sådan dag.
Å sen ska jag bara fortsätta vara...

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar