måndag 4 november 2013

Ja det var det läkarmötet...

Inte allt för givande.
Tyckte att det var ett himla tjatande om att jag varit sjukskriven länge.
Som om det skulle hjälpa mig.
Hon drog säkert den vändan en 5-6 gånger under mötet.
Jo jag vet, det är ju liksom jag som mår dåligt och är sjukskriven.

Däremot så tog hon sömnproblematiken på allvar.
Gick genom alla år sedan det började.
Försökte hitta roten osv...
Fast det spelar egentligen ingen roll nu heller.
Jag har svåra sömnstörningar oavsett hur de började.
Nåväl, jag får lägga till ytterligare två piller inför sömnen.
Dagens skörd av medikament börjar vara ganska så stor.

Å nu är jag hemma.
Något upp i varv, som vanligt efter ett sånt möte.
Snart får jag sällskap så jag ska riktigt gotta mig över att inte sitta ensam.
Känns himla braigt må jag säg!

Ha en härlig afton alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Trist att behöva känna så är man dålig så spelar det väl ingen roll om du varit sj skriven länge ...hoppas det löser sig & att du får en braig dag kramen

    SvaraRadera