lördag 16 november 2013

Tidig Lördagsmorgon...

...efter en inte alltför behaglig natt.
Alltid är det något som stör min sömn.
I natt var det givetvis mitt onda ben/knä efter cykelvurpan i går.
Å ont gör det fortfarande.
Nå djävulskt!

I går blev det inte mycket bevänt med mig.
Jag var trött efter mötet och benet började göra mer och mer ont.
Jag tog mina tabletter hyggligt tidigt för jag ville bara få sova.
Strax efter att jag lagt mig så ringer min telefon.
Det tog ett tag innan jag lyckades ta mig ur sängen och hoppa fram till min telefon.
Å jösses så förvånad jag blev.
Vem var i andra änden kanske ni undrar?
Jo min fd. svärmor.
Undrar när det hände senast, att hon ringde för att prata med moi?
Nåväl hon ville givetvis prata om sin döde son.
Om allt hon gjort för att tömma lägenheten och annat som måste göras vid ett dödsfall.
Jag tror att hon fortfarande är jättechockad.
Hon har stängt ner för att orka fixa allt som måste göras.
Men sen kommer det...
Jag känner med henne!

Efter samtalet så la jag mig.
En kudde fick göra mitt knä sällskap och sen försökte jag sova.
Men det gick inte så värst bra och inte kunde jag röra mig heller.
Det gjorde/gör helt enkelt för ont.
Jag kanske borde åka upp till akuten så dom får röntga knäet men vet inte hur jag ska ta mig dit.
Jag avvaktar och ser vad som hände under dagen.

Ha en härlig Lördag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Men!!! då hände det , inte alls bra o du bör nog kolla ditt knä absolut ...trist för dig men jag hoppas det är ok med det ändå så ta hand om dig o ha det lite bra alla fall kramen

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hittar någon som kan köra dig dit.
    Kramar i massor och hoppas att du får hjälp. / Jane

    SvaraRadera