fredag 6 december 2013

Aningen trött...

...är jag i dag men det har varit en del i veckan.
Jag som är så himla "frisk" blir givetvis inte påverkad av att måsta åka hemifrån tre dagar..heh
Nåväl, är man trött så tar man det lugnt.

Jag ska ju ha en liten middagsbjudning ikväll och eftersom jag lagade till maten i går kväll och bakade en härlig chokladkaka till kaffet efter maten, har inte särskilt mycket kvar att göra.
Man får inte vara dum..
Jag hoppas att vi får det trevligt under middagen.
Har ju inte haft dem här på flertalet år.
Det finns givetvis en orsak till det.
En av dem är att jag inte gillat hur jag blivit behandlad, men, men det som varit har varit och nu kanske det blir lite annorlunda, vem vet?
Tror min fd. svärmor fick sig en tankeställare efter dödsfallet.

Mina barn kommer till mig sent i eftermiddag.
Dock inte Midi som åker norrut med destination, pojkvän.
Hon ska förmodligen blir firad där av sina vänner.
Får se när jag får hem henne igen.

Ute snöar det!
Trodde någonstans att jag skulle få slippa det eländet men inte da.
Det är ganska så vitt ute och väldigt mörkt.
Känns som om det är sent, sent på kvällen när jag tittar ut genom mitt köksfönster.
Å strax måste jag klä på mig och traska i väg till närbutiken och köpa cigg.
Årets första riktiga vinterpromenad. 
Yeah!
Eller not!
Nej jag gillar ju tyvärr inte vinter.

Lånad bild från nätet


Ha nu en skön Fredagseftermiddag och kväll alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar