onsdag 18 december 2013

Ännu tröttare...

Aningen tjatigt det här.
Då menar jag tröttheten jag skriver om.
Men nu är jag så trött att jag mår illa.
Vet inte riktigt hur jag ska klara av denna dag.

I går kväll så fick jag "finbesök" sådär lite oväntat.
Mina härliga flickor ringde och frågade om dom fick komma förbi.
Å då svarade mamman glatt ja även om hon egentligen ville vara helt ensam med sin trötthet.
Vi hade i alla fall en riktigt trevlig stund.
Pratade massa skoj och skrattade en del.
Jag försökte verkligen men min trötthet sken igenom då Midi tyckte att dom skulle gå eftersom hon ansåg att mamma behövde lägga sig och sova.
Blev ett härligt kramkalas vid dörren innan dom gick.
Å det kändes varmt i mitt hjärta när jag kröp ner i sängen.

Jag trodde jag skulle somna omgående men det tog x antal timmar och sen har jag vaknat sju miljoner gånger.

Bild lånad från nätet

Suck, inte konstigt att jag känner mig mer död än levande...

Om en timme är det dags att ta på ytterkläderna och traska in till byn.
Rehabiliteringen väntar mig.
JAG VILL INTE!
Jag känner mig som ett barn som vill stampa hårt i backen och rasa ut.

Men jag är vuxen så jag biter ihop.
Å dyker lite djupare ner i dyn.

Nu har mitt kaffe gått klart så jag har hällt upp morgonens första mugg.
Ska njuta av den nu.

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Vilket skit att behöva vara så där trött så ofta! Gissar att rehabiliteringen gör sitt till. Hoppas dagen ändå blir bra. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Att vara utan sömn har jag provat så jag vet. Man blir tung både i kropp och själ. Tur att du fixade att ha trevligt med flockorna. Det brukar hjälpa sömnen...men tydligen inte för dej...just då. Är man för övertrött så är man. Tycker synd om dej...man behöver sömn. Kram

    SvaraRadera