tisdag 3 december 2013

En urladdning...

Tja inte är jag att leka med i dessa dagar.
Så trött när man inte riktigt lyssnar/lyssnat på mig så i dag blev det en rekorderlig urladdning hos min samtalsterapeut.
Oj, så arg jag blev.
Oj, så upprörd hon blev.
Men förhoppningsvis blir allt bättre framöver.

Lånad bild från nätet


Går jag på terapi så bör hen ta hänsyn till hur jag känner mig, hur jag upplever det som händer runt omkring mig.
Kan det vara så svårt egentligen?
Millan känner sig själv absolut bäst, det hon säger är på sanning.
Hade vart roligt om andra inser det med.
Min terapeut skulle försöka få kontakt med min f-kasse handläggare och se om hon kunde få till timmarna bättre, utifrån jag känner att jag orkar.
Nope, jag tror inte hen kommer att lyckas men en liten del av mig hoppas ändå.
Får se på Torsdag då jag har sista mötet innan skiten kör igång.

Jo jag vet att jag upplevs som negativ just nu men det är ju enbart för att jag vet min kapacitet.
Bara så synd när ingen riktigt vill ta till sig och lyssna.

Nåja, om annat så kör jag väl på tills jag stupar igen.
Får väl se då hur roligt dom tycker att det är att samla ihop mina bitar....

Ytterligare gnäll, sorry, gott folk, känner mig inte så uppåt utan mer inträngd i ett hörn jag inte vet hur jag ska ta mig ut från!

Ha det gott alla fina!

Kramen om!



1 kommentar:

  1. Ibland måste man få ha en urladdning för att börja må bättre. Kram

    SvaraRadera