söndag 22 december 2013

Försöker i det längsta...

...att inte vara så aptrött att jag måste sova.
Än så länge har ingen siesta blivit till.
Nu är klockan så pass mycket att det vore rent ut sagt skamligt att lägga omkull sig.
Det kommer ju en natt efter kvällen...
...åh jag vill gärna sova då.

Varför jag är trött?
Har ju varit vaken sen 03 i natt så självklart så börjar jag känna mig aningen för mör nu.
14 timmar sen jag vaknade, kanske inte så konstigt att en utbränd människa känner av det.
Å så har jag ju ätit en fantastiskt god middag.

Min  egen bild

Baconlindad helstekt fläskfile,  potatisgratäng med vitlök och riven västerbottenspst, sås på färska champinjoner, sallad och svartvinbärsgele.

Å som vanligt när jag ätit så inträffar paltkoman som knockar mig fullkomligt.
Vill inget hellre än att sova nu men jag ska försöka låta bli.
Försöka kan man alltid, eller hur?

Ha en fortsatt härlig dan före dan före dopparedan alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. god morgon här kan jag inte sova varit uppe sen 04.30 usch va trist ...hoppas du får en skön dag o jag önskar dig en GOD JUL å ha det gott o ta hand om dig kram

    SvaraRadera