måndag 16 december 2013

Första dagens...

...rehabilitering gjord för denna vecka.
Å jag är svimfärdigt trött.

Gick in till byn i morse, var mina två timmar på rehab, gick sen till AF för att lämna in ett blankett till F-kassan.
Gick till busshållplatsen och tog bussen hem.

Det var blött ute, satte i gång och regnade som katten så jag blev ordentligt blöt och så var det halt.
Tror jag ska ta på mig broddarna i morgon.
Det bör väl bli lite bättre om nu inte all snö och halka regnat bort tills i morgon.
Jag håller tummarna igen!

Ja men då sitter jag här igen och vill inget hellre än att sova.
Önskar jag kunde men törs inte för då kommer jag väl förmodligen inte få någon sömn i natt.
Jag får med andra ord prioritera.

Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med.
Känner att energinivån är på minus, mycket minus och då är det mest troligt inte lönt att jag tar mig för någonting.
...men frisk är jag...

Nåja, det är som det är.
I morgon blir det en trevlig stund med en kollega från jobbet och jultallrik så jag får se fram emot det.

Bild lånad från nätet


Ha en skön kväll alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får sova gott när du väl somnar. :-)
    sv:
    Då har du verkligen missat nåt. Att kör höj är BÄST!!! :-)

    SvaraRadera