tisdag 10 december 2013

Hujedamig...

Sitter här i mitt kök, vid datorn och känner mig helt stenad i huvudet.
Fläkten surrar vid spisen och det låter som en bisvärm i mitt huvud.
Jag är trött, jag är mer än trött.
Jag är så trött att jag mår illa.

Ingen vidare bra natt ur sömnsympunkt, igen!
Jag somnade in fram emot morgonkanten och då var det i princip bara att gå upp.
Jag tror han här glömde bort mig.

Lånad bild från nätet

När väckarklockan sen ringde så tog det en timme innan jag lyckades ta mig ur min varma, sköna bädd.


Det där med att inte sova bra stör mig inte lika mycket när jag inget har att göra men så är ju inte fallet längre.
Nu har jag tider att passa och ett ställe jag ska vara på var dag och då är det inte direkt hippt att förlora så mycket sömn.
Man blir helt mossig i skallen.
Men det vet väl alla som har/haft sömnstörningar om.

Ute har det blivit vitare för det snöar.
Och temperaturen har stigit till nollgradigt.
I går var det -11 grader.
Vädergudarna har tydligen roligt med denna tombola av temperatur och väder de åstadkommer.
Nåja, jag klagar inte då det är nollgradigt, det kan jag utan problem överleva.

Nu ska jag hälla i mig mer kaffe, öka på koffeinet ordentligt så jag inte snubblar på fötterna när jag ska gå till bussen.

Ha det gott i dag alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Hoppas innerligt att dina bin slutar surra! Kram på dig!

    SvaraRadera