torsdag 12 december 2013

Totalknockad...

Tre dagars rehabilitering golvade mig fullkomligt i går.
Jag tog fram rester till middagen.
Jag åt min middag i sängen.
Jag drack sen en kopp kaffe efter maten.
Å sen minns jag rakt inget mer.


Somnade och sov till 03.00...

Å sen dess har jag nu varit vaken.
Hm, inte så himla bra egentligen.
Att vakna mitt i natten, fullt påklädd, ovanpå sängen med en pläd över mig.
Å sen inte kunna somna om.

Det var ett tag sedan jag gjorde såhär tidig morgon.
Vanligen brukar jag somna in runt 04-05 snåret.
Ja se som det kan gå.
Sex timmars rehabilitering och det gör mig sån här...
"Tur att jag är så j-vla frisk så jag orkar".

Så nu har jag en lång och ledig dag framför mig.
Förhoppningsvis blir det en trivsam dag.
Jag lovade maxi igår att lämna in ett brev så  hon slipper då hon jobbar till 16 idag så jag måste in till byn någon gång under dagen.
Hade egentligen inte tänkt göra något särskilt men vad gör man inte för sina rara barn.

Jag har tagit fram kyckling från frysen så det blir någon form av gratäng i dag.
Men det är ju en senare fråga, inget jag behöver grunna på nu.
Jag har dock en del ideer..

Jag ska renbädda sängen då Grottmannen kommer i morgon.
Det är inte heller någon brådska, dagen har ju knappt börjat.
Jag borde tvätta lite och lika samma där.
Inte förrän klockan blivit mer.

Så visst finns det lite att ta mig för i dag, men inte än!

Ha ett skönt uppvaknande alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Oj, vad du var uppe tidigt :) Hoppas att du har det fint!

    Sköt om dej- kramen kommer här :)

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig och h du oxå en skön dag massa kramar

    SvaraRadera