onsdag 4 december 2013

Vilken dag det var igår...

Jag känner fortfarande av den.
Å jag känner definitivt av att jag både Måndag och Tisdag haft tid att passa.
Jag är helt slut på.
I dag ska jag inte göra så mycket.
Jag ska hålla mig i grottan.
Tvätta lite.
Försöka ladda om batteriet så jag orkar med morgondagens möte med AF, F-kassan och ev min samtalsterapeut.
Det är inte något jag ser fram emot.
Men jag är ju så himla frisk nu så jag orkar allt..
Det sista var ironi!

Nåväl, i dag har jag som sagt inte mycket på agendan.
Förutom att jag borde tvätta och det ska jag väl lyckas med.
Bara att samla ihop det jag vill ha tvättat och gå ner i källaren och köra i gång maskinen.

Bild lånat från nätet

Plättlätt för de flesta men det krävs en enorm ansträngning av mig för att göra det.
Men vissa måsten är tvunget att ta itu med och detta är ett sådant.
Så inge gruvande från min sida, bara raka rör och vips så är det klart och över.
Är tvungen att vara hård mot mig själv ibland.

Annars så flyter morgonen på i ett lugnt tempo.
Jag är inne på min andra mugg kaffe.
Sängen är bäddad.
Jag har skickat i väg tre ord i Wordfeud. (spelar mot tre olika i dagsläget)
Jag ska gå ut till soptunnan och slänga en överfull kasse skräp.
Passar då på att titta om det ligger post i brevlådan för jag kan för mitt liv inte minnas om jag hämtade in någon post i går.
När det händer mycket och störande saker så stänger min hjärna ner och det innebär att minnet inte riktigt är som det ska.
Efter gårdagens urladdning var jag fullkomligt utpumpad...så därav en mindre minnesförlust!

Nå mina vänner, ha en härlig dag så ska jag själv redan nu samla ihop tvätt!

Kramen om!





2 kommentarer:

  1. Usch ja, huga! Förstår att du inte ser fram emot morgondagen! Och jag kan förstå din utmattning. För jag känner igen mig. Så därför skickar jag styrkekramar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det tvättar sig åtminstone självt... :)
    Hoppas du får mer ork, kram.

    SvaraRadera