onsdag 22 januari 2014

Ännu tröttare...

Nu är det inte roligt.
Är så där jobbigt trött.
Vill helst av allt stanna i sängen och fortsätta sova.
Lika krångligt med sömnen i natt oxå.
Har ingen aning hur sent jag somnade men himla sent var det.
Det är som synd att AF och kassan inte ser detta.
Frågan är om dom egentligen skulle bry sig.
Just för tillfället är det bara snack om regelverk.

Nåja, det är Onsdag i dag.
När jag kommer hem efter Rehabiliteringen ska jag koka ägg.
Sen ska jag dekorera smörgåstårtan jag gjorde i går.
Jag ska dekorera med röd lök, ägg, räkor och gurka.
Å den ska vi avnjuta senare i dag.
Bara något jag fick för mig och ungdomarna gillade definitivt idén.
Foto kommer säkert i nästa inlägg.

Så jag längtar hem redan nu.
Vill inte gå ut från min varma grotta.
Vill ligga nerbäddad i sängen och halvsova mig genom någon mordutredning.
Å vill absolut inte känna mig såhär trött!

Nu ska jag hinka mer kaffe så kanske koffeinet får mig piggare!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!


2 kommentarer:

  1. Hoppas att du piggnat till nu! Här är det soligt o vackert idag- 9 ungefär...
    Värkfylld dag ...ska tvätta kläder..

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Trist att vara så trött, läste att ju mer man sover ju tröttare blir man, men vet inte om det är så sant....smörgås tårta ja det skall jag oxå göra i kväll gott den skall ätas imon så den får stå i kylen o dra till sig ...vill gärna se bild sen :) ha det gott kramen

    SvaraRadera