onsdag 15 januari 2014

Att ha varit på uppföljningsmöte....

Då var det gjort för den här gången.
Uppföljningsmötet alltså!
Vi pratade lite smått innan AF kom dit.
Min HL (handledare) frågade mig om jag berättat för AF att jag varit suicidal?
Det är inget jag egentligen minns att jag skulle ha sagt hen.
Vi har ju inte träffats så många gånger.
I vart fall så sa HL till mig att det vore nog bra om AF fick veta hur långt under isen du varit.
Har märkt att kraven inte blir lika höga när en skör människa går genom rehabiliteringen.
Att pressen inte blir så hård utan mer "lagom".
Nåväl jag berättade för hen och tyckte faktiskt att hon mjuknade till.
Hen gick med på både nästa plats jag ska på samt att jag ska vara där jag är nu varje Fredag för uppföljning/stöttning.
Å mina 10 timmar ökades inte på.
Så utifrån det så får jag väl säga att mötet gick bra.
Å nästa uppföljningsmöte blir om ca en månad.

Nu hade det varit schysst om jag kunde sova bra under veckans alla dagar oxå.
Tänk om det vore så väl att jag någon gång började sova som folk.
Inte bara då jag har nattgäster i min säng.
Behöver kunna sova tryggt när jag är ensam för det är jag ju för det mesta.
Skulle jag fixa det så hade mycket varit mer toppen än det är nu.

Jag måste ringa till en koordinator på psyk för att se om jag kan få hjälp med att byta samtalsterapeut samt ev läkartid för uppföljning av nattmedicinerna jag fick i November men som inte riktigt fungerar så himla bra.
AF tyckte att jag har behov av att gå på samtal men förstod problematiken.
Det är dax att byta och få en annan.
Får se när jag orkar med det.
Ska försöka göra det den här veckan.

Tja det var Onsdagen det!

Hoppas att ni haft/har en bra dag alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar