fredag 10 januari 2014

Fredag igen...

Rehabiliteringens sista dag för den här veckan!
I dag ska jag på studiebesöket på den tilltänkta arbetsplatsen jag ska fortsättningsvis vara på.
Känns väl sådär men hoppas att det är ett bra ställe.
Det enda jag vet såhär innan är att tempot är lugnt, ingen stress och press utan man utgår från vad jag klarar av att prestera.
Låter fint men tja jag lär bli varse om hur det blir, så småningom.
Vet inte säkert men tror att det kanske handlar om slutet av nästa vecka eller veckan efter det då jag ska börja där.

Nåväl, i går så hade jag och mina ungdomar en helmysig kväll.
Flickorna gick i väg och köpte pizza.
När dom kom hem så hade Mini dukat i vardagsrummet.
Jag hade valt filmen vi skulle se.
"Dear John".


Bild lånad från nätet

Så såg vi film, åt pizza och hade det mysigt.

Filmen var helt okey, en riktig smaskig kärlekshistoria.
När pizzan sjunkit ner i magen så hämtade jag in sockerkakan jag bakat tidigare under dagen.
Den var smarrigt god!
En härlig sista kväll med mina underbara ungdomar blev det.

Sen kröp jag ner i sängen och tittade på "Sveriges Mästerkock" och "Hela England bakar"
Å som ni kanske kan gissa så blev det dax för mig och mina piller att göra kväll och lägga mig för min skönhetssömn.
Sömnen har vart lite sisådär.
Jag får inte riktigt till den.
Men, jag har sovit bitvis i alla fall!

Ha nu en härlig dag alla fina!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Den filmen är jättebra :)
    Ja, fredag idag o vi har fått lite snö! Det blåser jättekallt därute..brr....
    Ha en bra fredag

    kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön dag :) hoppas din fredag blir som du vill å ta hand om dig kram

    SvaraRadera