torsdag 2 januari 2014

Har ni saknat mig...

Efter några dygns bortavaro är jag åter igen i min grotta.
Kan inte säga annat än att jag haft det mycket bra.
Det har varit lugnt och skönt.
Inte minsta lilla liv, hörde knappt raketerna på nyårsafton eller så var jag tillfälligt döv. *S*
Mycket musik, mycket snack, mat och annat.
Jag har t.o.m fått mig en helkroppsmassage och jisses vad härligt det var.
Jag är ju ofta eller i princip jämt för spänd i kroppen så det var välgörande för min kropp.
I går så såg jag film och den var superbra.
Gravity med Sandra Bullock och George Clooney.
Har ni inte sett den så gör det.

I dag så har jag varit på rehabiliteringen.
Jag har hållit på med lite trådslöjd.
Gick väl si sådär men jag fick ihop två saker i alla fall.
En krok och en blomma.
Fast det känns ju lite som att det tas till bara för att jag ska ha något att sysselsätta mig med.
Nåväl, de två timmarna gick ganska så snabbt.
Sen gick jag ner till bussen och bussade mig hem.
Väl hemma har jag packat upp min lilla packning, startat upp datorn och just nu känns det riktigt gemytligt att vara hemma igen.

Nu ska jag kura ihop i sängen och slötitta på tv!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

3 kommentarer:

  1. Vad bra att du haft en fin jul o nyårshelg!
    Här har det varit lugnt....har ej mått såå bra..Läs på min blogg..

    Kram o sköt om dej!

    SvaraRadera
  2. Men vad glad jag blir att du haft det så bra. Alltid trevligt att läsa att en annan medmänniska mår bra:)) Fortsätt så kära du:). Kram

    SvaraRadera
  3. Häääärligt att du haft det så bra! Och du - inte bry dig om VARFÖR du får pyssla med trådslöjd; var bara glad att du inte krävs på något som är ännu mer ansträngande..

    Kramar

    SvaraRadera