torsdag 16 januari 2014

Har roat mig en smula...

Ja vad gör jag när jag inte orkar med något vettigt.
Jo jag har roat mig med en helkul fotoapp som Grottmannen laddade ner till mig när han var här.
Den heter "Perfect 365" i vart fall.
Man antingen fotar sig eller väljer ett foto man redan har i sin mobil.
Sen går man genom hela ansiktet.
Väljer hudton, rouge, mascara, ögonskugga, bryn, läppar och hår.
Å jisses så annorlunda man kan se ut.
Håller precis på att lära mig alla funktioner.



Här har jag valt ett foto som snart är två år.
Faktiskt när jag mådde som absolut sämst.
Som ni ser så blir jag väldigt olik mig beroende på färg på håret.
Helt klart är det roligt, tiden tickar på och när jag liksom ändå inte orkar på att hålla på att städa osv kan jag ju alltid roa mig en smula.

Frågan är, vem är jag lik?

Ha det gott alla fina!

Kramen om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar