tisdag 28 januari 2014

Morgonstatus om mord bla...

Det känns bättre än i går trots att det var svårt att somna för natten.
Å det är verkligen inte konstigt då jag någon gång efter att jag kommit hem somnade och sov som en stock i tre timmar.
Nog vet jag att sådana siestor påverkar natten men vad gör jag när jag helt omöjligt kan hålla mig vaken?
Å jag har försökt att hålla mig vaken hela dagen och då är jag för övertrött när jag ska lägga mig för natten att jag inte kan somna därför.
Balansen mellan pest och kolera, är inte enkel!

Nåväl i nu är det en helt ny dag.
När jag kommer mig till Digitaliseringen måste jag börja med att ta itu med krånglet som uppstod i går.
Orsaken är givetvis att jag var för trött och tänkte fel.
Så i dag får jag minsann reda ut det.
Får se om jag klarar upp det själv eller om jag måste ta hjälp av hen som är min handledare.
För övrigt så hade vi ett mycket trevligt 10 fika i går.
Helt klart ett väldigt intressant samtalsämne.
Seriemördare!
Ja det var givetvis jag som var boven i dramat och drog upp ämnet men de andra hängde gladeligen på...
Mycket intressant samtalsämne.


Bild lånad från nätet

Detta är Gary Ridgeway även kallad The Green River Killer.
2001 greps han väldigt odramatisk.
För att slippa dödsstraff erkände han 7 mord..
Därefter han han erkänt ytterligare 42 mord
Polisen tror att han kan ha utfört många fler mord än han erkänt.
Han är en av de värsta seriemördarna i Usa;s historia.

Jag hoppas att jag inte känner mig lika trött som i går när jag är tillbaka i grottan igen.
Inte för att jag har så mycket att göra men det är jobbigt när jag är sådär extremt trött som jag är så ofta.
Men, nåja, det är som det är.
Har fått en läkartid i början av Februari så får se vad läkaren säger om mig.

Nej nu ska jag fortsätta min morgon med härligt gott kaffe och lite fix med mig själv så jag blir någorlunda presentabel inför mitt "arbete".

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Klart lättare om det är intressant & det verkade det vara ju, ja jag är trött som tusan på morgonen o vill bara sova sova men måste ju upp trist men sant hoppas din dag blir bra kram

    SvaraRadera