onsdag 15 januari 2014

Uppföljningsmöte...

Ja då är det dax för det första uppföljningsmötet med AF.
Blir spännande att se vad hen har att säga, om hen godtar mina 10 timmar/vecka eller om hen vill öka på tiden.
Det kommer jag i vart fall inte gå med på.
Dom är 10 timmarna/vecka är mer än tillräckligt för mig.
Jag orkar egentligen inte ens med dom.
Nåväl det lär visa sig men hoppas att jag inte måste kriga...

I går kväll var jag sådär trött igen.
Sådär illamående trött.
Jag gjorde det bästa av situationen och kröp ner i sängen tidigt.
Jisses så skönt det var.
Jag låg och tittade på ett program om seriemördare i England som sitter inne på livstid utan möjlighet till frigivning.
Snacka om att det finns galna människor ute i världen.
Har liksom så svårt att förstå vad som får en människa att vilja döda.
Det måste vara något allvarligt fel på sådana.
Men jag tycker att det är intressant att se program om sånt.
Så det fick avrunda min kväll..

Klockan 22.24 så ringer min telefon men jag var precis på väg att somna så jag stängde igen öronen.
Orkade inte kliva upp och svara.
Lite förvånad blir jag allt när någon ringer så pass sent en vanlig vardag.
Tack och lov så störde det inte mitt insomnande.
Det kan ju lika väl bli så..

Å nu sitter jag här i mitt varma kök och väntar på att klockan ska bli 08 så jag kan gå i väg in till byn och rehabiliteringen och se hur mötet blir.

Ha en härlig dag alla fina!

Kramen om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar