torsdag 13 februari 2014

Då är det dax...

...att ta tjuren vid hornen och prova att gå på rehabiliteringen.
Har ingen feber men känner mig otroligt utmattad.
Å så har jag huvudvärk och lite andra krämpor.
Suck!

Nåväl ska se hur det går i dag i vart fall.
Om en stund ska jag skicka sms till min chaufför så han vet att han ska hämta mig i dag.
Sen är det bara att köra på.
Får vila bort min utmattning när jag sen kommer hem igen.

Torsdag då.
Snart har hela min barnlediga vecka gått.
Snabbt har den runnit i väg.
I och för sig har jag haft tre dagar då jag varit mer eller mindre väck men ändå.
Tycker veckorna rullar på i rasande tempo.
I morgon får jag hem mina raringar.

En av mina favoritfoton 

Det ska bli så härligt att ha dom hos mig.
Jag har vant mig igen att ha dom här veckorna för mig själv men saknar hösten då Maxi bodde hos mig på heltid.
Det var så mysigt och vi funkar så bra ihop.
Det  var behagligt att inte vara ensam här i grottan.
Men livet är som det är...
Nu har jag i vart fall börjat uppskatta mina ensamma veckor igen.

I dag så finns mina tankar hos Herr J.
Han ska upp på sjukhuset och göra en undersökning.
Jag håller alla tummar jag har för att den går bra och att dom inte hittar något otyg.
Känner mig aningen oroad.
Så därför finns mina tankar  hos honom idag...

Nej nu ska jag fortsätta min morgon och alla förberedelser för att åka hemifrån och rehabilitera mig.

Ha en strålande dag alla fina!

Kramen om!






3 kommentarer:

  1. Ja det där fotot var jättefint! Precis så gulligt och busigt som barn är! :)

    Hoppas att rehabiliteringen går bra idag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på dina fina barn usch då förstår jag din oro jag håller tummen för herr J och hoppas du får det bra på ditt kramen

    SvaraRadera
  3. Aj då! Du har varit sjuk? Inte roligt alls - hoppas att rehabiliteringen kändes ok idag!

    Vackert foto på dina finaste! Härligt att de snart är hos dig igen!

    Kramar och krya på dig

    SvaraRadera