fredag 21 februari 2014

Då var det bokat...

....betalt och klart.
Å så himla roligt det känns och ska bli.
Jag och mina underbara barn på kryssning.
Det känns extra roligt att vi ska göra denna resa tillsammans.
Att jag trots min oftast skrala kassa för en gångs skull kan unna oss något roligt.
Å så roligt att ha något att se fram emot.

Lånad bild


Ute så snöar det för fullt.
Nu blev det jättemycket vinter igen.
Nej det gör mig inte glad alls.
Jag som nästintill började känna lite vårkänslor, lite spritt i kroppen.
Men det får läggas på is nu...

I dag känner jag mig mycket lugnare i sinnet.
Gårdagens euforiska känsla har lagt sig, mattats ut lite.
Det känns inte ett dugg jobbigt att gå på mötet med AF.
Jag känner mig helt lugn i förvisningen att hen kommer att acceptera vart jag står just nu.
Att jag ska minska på tiden osv.

Å sen är det helg!
När jag kommer hem så är det tyst och stilla.
Jag får nog poppa till det med lite spellistor från Spotify.
Det brukar hjälpa första kvällen då barnen växlar boende.
Planerna är för övrigt inga alls.
Bara ha det lugnt och skönt.
Njuta av ledighet.
Bara vara....

Ha nu en härlig dag alla fina!

Kramen om!

4 kommentarer:

  1. Wow vad härligt! Nu blir jag riktigt avis! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh det låter skönt du :) och skoj för er ...hoppas du får en skön dag i dag kramen

    SvaraRadera
  3. Oj, NU blir jag ju avis! men vi ska iväg i oktober på en weekendresa..bår el hotell el båda! Fyller ju 50 så..
    Ha en finfin dag!

    Kramen

    SvaraRadera
  4. *ler* Vad kul det låter!!! Hoppas verklgien att ni får en trevlig resa när ni skall iväg! Kram

    SvaraRadera