tisdag 25 februari 2014

Dax för rehabilitering...

Då har vi Tisdag och det är tid för min rehab.
Just i dag känner jag mig skapligt pigg.
Provade den nya insomningstabletten i går kväll och jag tror den fungerade.
Nu hade jag inte sovit siesta och var grymt trött så det givetvis ha hjälpt till men det känns skönt att det blev effekt av den.
Hoppas bara att det håller i sig så jag slipper gå omkring i töcken dagarna genom..

I går så tog jag bussen in till byn. 
Jag gick på skatteverket och tog ut personbevis på Mini.


Tur att jag pratat med Pappelino innan för dom har till nytt ställe.
Jag hade aldrig hittat åt dom annars....

Sen köpte jag två kartonger blekning på H&M.
Behöver fräscha till mitt hår.
Sen gick jag på Ica och köpte diskmedel och lite annat smått och gott som ex. fläskytterfilé för 39 kr/kg.

Flickorna ringde, de var på byn så de mötte upp mig utanför affären.
Sen väntade vi på att Midi skulle komma med buss.
När han gjorde det så gick vi till banken för att skaffa ID kort.
Å det gick bra sånär som på att pappan är tvungen att skriva under.
Han hade skickat med en engångsfullmakt men den gällde inte.
Tänk att det alltid ska vara så krångligt.
Nåväl, barnen ringde upp honom så han ska kila in där i dag och skriva under.

Sen åkte vi hem.


Barnen klev av några hållplatser innan mig, dom bor ju hos sin far nu.
Jag traskade hemåt och klev in i min tomma grotta.
Jag pratade med älskade E och så ringde Herr J så vi pratade bort en god stund.

Jag kan inte påstå att jag gjorde särskilt mycket efter att jag kom hem men å andra sidan så fanns det inget akut att bita i.
Låg i sängen och tittade på tv.
Satt vid datorn och chattade lite.
Inget märkvärdigt, bara lugnt och skönt!

Avslutade kvällen med "Familjen Annorlunda".
Efter det så påbörjade jag min kvällsprocedur.
Och sen var det härligt att krypa ner i sköna sängen.

Kramen om!




2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en fin dag!
    Kramen om

    SvaraRadera
  2. Skönt att bara krypa ner i sängen det kände jag i går efter en lång o dryg dag hoppas din tisdag blir lättsam o du får det skönt kramen

    SvaraRadera