måndag 3 februari 2014

Den tredje Februari....

...har vi i dag!
Skönt att Januari är över.
Nu går det åt bättre tider.
Det är fortfarande nattsvart ute men klockan är inte så mycket än.

I dag så börjar det om igen, rehabiliteringen.
5 dagar jag ska orka med.
Å i morgon eftermiddag så har jag tid hos läkaren.
Någon jag inte tidigare träffat.
En AT läkare.
Det positiva är att dom brukar vara väldigt grundliga.
Inte blasé som många av dom som suttit för länge på stolen kan vara.
Har egentligen ingen aning om varför jag blivit kallad men tror att det kan ha med min medicinering att göra.
Å sen var det ju ganska så länge sen jag var till en läkare sist.
Nåväl, det är morgondagens bekymmer!

Gårdagen var i alla fall underbart härlig.
Avkopplande och njutbar.
Jag lagade laxsidan i ugnen.
Å det blev himmelskt gott.
Efter middagen la jag mig i sängen och vilade.
Somnade och sov lite för länge så det tog lång tid innan jag kunde somna för natten.
Jag ser i dag alla sömn oavsett vilken tid på dygnet det inträffar som bra.
Jag vet att man inte ska sova på dagen men jag sover inte mer på natten om jag håller mig vaken hela dagen.
Så all sömn är bonus för mig!
Har man grav sömnproblematik så får det vara så.

Nu ska jag kliva in i duschen och tvaga min kropp så jag blir fit inför dagens "arbete".

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!



1 kommentar:

  1. CAtt träffa en ny läkare kan vara både och hoppas han är bra då...hoppas dagen går bra å njut kram

    SvaraRadera