lördag 22 februari 2014

Det är inte så konstigt...

...att det inte blev någon riktig sömn i natt.
Synden straffar sig själv.
Sover man en 6 timmar lång siesta så sover man inte på natten.
Men det stör mig inte, jag har helg och är ledig.
Har inte rehabiliteringen förrän Tisdag så det gör inget just nu.

Dagen ligger helt öppen för mig.
Jag har ingenting inplanerat.
Jag ska göra det jag är är allra bäst på.
Bara vara!

Lånad från nätet.


Njuter över resultatet som blev efter läkarbesöket och AF.
Njuter av lugn i min grotta.
Njuter över det långa samtalet jag och älskade E precis avslutat.
Njuter av tanken att inte behöva göra mer än jag har lust till.

I kväll när det mörknar ska jag tända massor av ljus och höja mysfaktorn här hemma.
Sitta för mig själv och låta tankarna irra.

Ibland känns allt bara så himla bra!
Hopp om att ni alla fina känner så oxå!

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Härligt när allt känns bra:-) Unnar dej den känslan. Trevlig lördagkväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med dig :) att bara vara och inte känna sig att man måste en massa saker ....här myses i lugn o ro med tända ljus ha det gott vännen kramen

    SvaraRadera