torsdag 20 februari 2014

En sån dag....

Jag säger då det.
Vissa dagar är helt underbara att genomleva, detta är en sådan dag!
Mötet med läkaren.
Middagen med mina härliga barn/ungdomar!

I dag så gjorde jag räkmackor, lite olika komponenter beroende på barn, smak och tycke.
Jag och grabben körde en klassisk.

Underbart god räkmacka

Man ser inte berget av räckor då grönsakerna tog överhand.
Fattar ni hur otroligt gott det var?
Skulle jag göra oftare..

Å sen kollade jag av min mail.
Gick in på Hemköps erbjudande och upptäckte ett kalaspris på en kryssning till Åland.
Bussresa, kryssning, hytt, mat, frukost på under 500 spänn.
Jag säger då det.
Samlade mina fantastiska barn/ungdomar och vi kom gemensamt fram till att det skulle vara dökul att åka på en kryssning tillsammans.
Så i morgon när mina extrapengar trillar in på mitt konto så är det jag som bums bokar en resa för mig och mina tre barn.
Dom är alldeles exalterade nu, jag med för jag följer med i deras glädjesväng...

Japp, detta har varit en riktigt bra dag!

Natti alla fina!

Kramen om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar