torsdag 27 februari 2014

Jaha...

Då var det en ny morgon.
Natten är över!

Har fått sova ännu en bra natt.
Oj, oj säger jag bara.
Tre nätter på raken nu.
Men till kvällen får jag inte ta insomningstabletten, då måste jag gå tillbaka på tabletterna som inte fungerar.
Men det är ju klart att får jag sova bra tre nätter i veckan så är ju det en vinst i sig.

I går när jag kom hem så ställde jag mig omgående på löpbandet.
Promenerade snabbt så att svetten lackade.
Men jag får inte riktigt till finjusteringen med gångmattan.
Den vill röra sig i sidled och då skaver den till slut mot valsen.
Men skam den som ger sig, det ska jag få till...

Sen la jag mig på ryggen i sängen och slappnade av.
Å vips så somnade jag..
Det blev en alldeles lagom siesta på en timme.
När jag så klev upp värmde jag på lite soppa, åt framför datorn.

Sen började jag fundera om jag skulle gå in till byn och handla inför barnveckan som är på ingång.
Sagt och gjort så klädde jag mig och traskade in till byn.
Det duggregnade men var inte kallt.
Gjorde en del "brapriser" så jag blev nöjd av den handlingen.

Lånad bild


Sen tog jag bussen hemåt och den sista kilometern så bar jag kassarna. Usch så tungt det var.
Packade upp när jag kom hem och insåg genast att jag glömde köpa tandkräm och kaffe.
Så det kan bli en tur i dag med....

Kvällen innebar "Sveriges Mästerkock" innan jag tog mina tabletter och gjorde natt.

Det var en helt okey dag!

Det blir säkert denna med!

Ha det bäst alla fina!

Kramen om!

1 kommentar:

  1. Oj vad veckan går snabbt tycker jag just läste att dom lämnade o nu kommer dom snart ja så är det väl :) här har oxå sovits gott :) önskar dig en skön dag o hoppas du har det bra då kramen

    SvaraRadera