tisdag 25 februari 2014

Sjöblöt...

Här transpireras det ymnigt just för tillfället. 
Fick som för mig att jag skulle införskaffa ett löpband så jag åkte och köpte ett helt sonika.
Hade tur och fick bärhjälp för attans vad stor och tung kartong det är.
Väl hemma så var det bara att titta på ritningen för hopsättning och trilskas på men skam den som ger sig.
Jag satte hop hela på egen hand.
Det i sig var svettigt för vissa delar var tunga men, men...

Å nu har jag även gått på bandet.
Men jisses så jobbigt det var.
Inte riktigt som att traska på ute direkt.
Å det trodde minsann jag innan.
Nåväl, här ska gås....och så småningom springas..


Lånad bild

Tänk så mycket tokerier jag kan komma på bara sådär hur som helst.
Ja nu får jag bita i det sura äpplet och promenera på mitt nyinköpta löpband...

Ha det bäst alla fina!
Ni vet vart jag finns nu och hädanefter....*fniss*

Kramen om!

2 kommentarer:

  1. Kör på bara!!! :-)
    sv:
    Ja, det ska jag försöka göra. :-)

    SvaraRadera
  2. Nej vad roligt!:) Då har vi samma intresse. Jag har också ett löparband ...som du säkert vet..hemma. Det är så bra att ha om man inte vill gå ut..o om vädret är tråkigt. Så inga ursäkter nu! :) Lycka till. Kram

    SvaraRadera